هزینه بیمه تکمیلی را ازکی azki استعلام بگیریم؟

بیمه های تکمیلی که به دو صورت گروهی یا انفرادی توسط برخی از شرکت ها صادر می شود نیاز درمانی افراد یک جامعه را برطرف می نمایند.

به طوری که یک فرد در صورتی که تحت پوشش یک بیمه تکمیلی از یک شرکت خوب باشد می تواند به راحتی از پس هزینه های هنگفت درمان بربیاید.

صدور بیمه تکمیلی 1

مهم ترین بخش در بیمه های تکمیلی هزینه پرداخت حق بیمه آن می باشد که در ادامه مقاله به هریک از آنها خواهیم پرداخت :

↩در بیمه های تکمیلی گروهی چون تعداد افراد زیادی به صورت گروهی این بیمه نامه را خریداری می کنند می توانند از تخفیف های بیشتری نیز استفاده نمایند و همچنین روش پرداخت حق بیمه در این نوع بیمه درمان به صورت ماهانه و کسر از حقوق می باشد که باید مدیر اداره یا کارخانه این بیمه نامه را برای کارمندان و کارگران خود خریداری نماید.

صدور بیمه تکمیلی 2

↩در بیمه های تکمیلی انفرادی روش پرداخت حق بیمه متفاوت می باشد و شما باید حق بیمه را به صورت یکجا پرداخت نمایید البته در این بیمه هم تخفیفاتی به بیه گذاران تعلق می گیرد از جمله تخفیف داشتن بیمه مستمری و همچنین تخفیف داشتن بیمه پایه / بیمه تکمیلی درمان انفرادی مناسب کسانیست که نمی توانند تحت پوشش ییمه گروهی قرار گیرند و می خواهند این بیمه نامه را به صورت انفرادی یا خانوادگی خریداری نمایند.

صدور بیمه تکمیلی 1

↩جهت دریافت استعلام هزینه بیمه تکمیلی انفرادی کافیست با کارشناسان صدور بیمه درمان ثبت شده در این صفحه تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان و ارسال طرح ها از هزینه های انواع طرح ها نیز در این بیمه نامه اطلاع یابید.

↩هزینه بیمه تکمیلی را می توان با توجه به طرح درخواستی شما پایین تر هم کرد. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد بیمه تکمیلی درمان به صورت انفرادی با واحد صدور این بیمه ها تماس بگیرید همچینن دقت فرمایید که امکان صدور آنلاین این بیمه ها توسط واحد صدور وجود دارد.

کاربران عزیز در هر ساعت از شبانه روز می توانند با کارشناسان صدور جهت دریافت مشاوره رایگان و همچنین تهیه این بیمه نامه تماس بگیرند. امکان صدور این بیمه نامه به صورت آنلاین و همچنین به صورت حضوری وجود دارد کافیست با ارسال کارت ملی تان خود و اعضای خانواده تان را تحت پوشش بیمه تکمیلی از بهترین شرکت بیمه ای کنید.

کارشناسان ما منتظر تماس شما هستند تا بهترین مشاوره را به شما عزیزان در سراسر کشور بدهند.

همین الان تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

4.8/5 - (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *