چه کسانی می توانند بیمه تکمیلی درمان داشته باشند؟

بیمه تکمیلی یکی از مهم ترین بیمه های درمانی برای هر فرد در زندگی اش می باشد به طوری که از هرکسی بپرسید که بیمه تکمیلی دارد یا خیر جواب بله را بیشتر از خیر خواهید شنید زیرا اکثر افراد جامعه بیمه تکمیلی را به واسطه ای دارند و از خدمات آن استفاده کرده و از هزینه های بالای درمان فرار می کنند.

جهت خرید بیمه درمان تکمیلی با شماره 09129748266 تماس بگیرید

نمایندگی بیمه دی کد 6559 خلیلی

بسیاری از افراد بیمه تکمیلی را از طریق محل کارشان تهیه می کنند به عنوان مثال یک نفر در یک کارخانه کار می کند که به واسطه آن کارخانه می تواند خود و خانواده اش را تحت پوشش این بیمه نامه قرار دهد اما حالا سوال دارید که کارخانه چگونه این بیمه نامه را تهیه می کند باید به شما بگوییم که مدیران کارخانه یا مسئول مالی آن با واحد صدور بیمه درمان تماس گرفته و درخواست صدور بیمه درمان تکمیلی با پوشش های ارائه شده شرکت بیمه می کند که با ارائه لیست بیمه شدگان توسط مدیر شرکت افراد مشغول در آن کارخانه یا شرکت و حتی خانواده اش بیمه خواهد شد و هزینه بیمه نیز به ازای هر نفر جداگانه از حقوق کارگر به صورت ماهانه کسر خواهد شد.

بیمه درمان تکمیلی 3

اما بسیاری از افراد به صورت آزاد کار کرده و امکان خرید بیمه گروهی را ندارند پیشنهاد ما خرید بیمه تکمیلی انفرادی برای این افراد می باشد. شما عزیزان می توانید بیمه تکمیلی را با بهترین پوشش ها در سریع ترین زمان ممکن برای خود و خانواده تان خریداری نمایید توجه داشته باشید که هزینه این بیمه نامه باید به صورت یکجا هنگام صدور بیمه نامه پرداخت گردد.

بیمه درمان تکمیلی 2

بعد از این که بیمه درمان شما به صورت انفرادی یا گروهی صدور گردید شما بعد از ساعت 24 همان روز می توانید از خدمات بیمه تکمیلی استفاده نمایید اما باید دقت داشته باشید که برخی از خدمات بیمه تکمیلی دوره انتظار دارد یعنی بعد از صدور حداقل باید چندماه بگذرد تا بتوانید از آن خدمات استفاده کنید به عنوان مثال پوشش های جراحی دوره انتظار 3 ماهه دارند و همچنین پوشش های زایمان دوره انتظار 9 ماهه دارند که شما باید به آن دقت داشته باشید.

بیمه درمان تکمیلی 1

برخی از افراد هنگام خرید بیمه تکمیلی انفرادی سوال می کنند که آیا می توان عمل جراحی را بعد از صدور بیمه تکمیلی مثلا بعد از 3 روز انجام داد باید بگوییم در صورت انجام عمل جراحی هزینه آن توسط شرکت بیمه پرداخت نخواهد شد زیرا این پوشش ها مناسب کسانی می باشد که منشا بیماری آنها به گذشته بر نگردد.

در صورتی که هر سوالی نسبت به صدور بیمه درمان تکمیلی دارید می توانید آن را از واحد صدور ثبت شده در این پست بپرسید تا مشاوره رایگان قبل از صدور را دریافت نمایید.

برچسب ها :

بیمه تکمیلی انفرادی برای چه کسی می توان خرید,خرید ارزان بیمه تکمیلی به صورت انفرادی برای کودکان,شرایط صدور بیمه تکمیلی فردی

4.9/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *