نقشه یا لوکیشن “نمایندگی بیمه دی” در کرج + بیمه نقد و اقساط

دوستان عزیز جهت مشاهده نقشه و مسیریابی بیمه دی در کرج می توانند به شماره 09129748266 از طریق واتساپ پیغام دهند تا لوکیشن واحد صدور انواع بیمه نامه ها برایشان ارسال گردد تا در سریع ترین زمان برای صدور انواع بیمه نامه به نمایندگی بیمه دی در کرج مراجعه نمایند.

شرکت بیمه دی

و همچنین در صورتی که به گوشی هوشمند دسترسی ندارید می توانید به آدرس کرج کمالشهر خیابان شهرداری بین گلستان 7 و 8 مراجعه نمایید و همچنین دقت داشته باشید انواع بیمه نامه ها در این نمایندگی به صورت نقد و اقساط با تخفیف های ویژه صادر می گردد.

مژده به دارندگان کارت اهدا عضور دوستانی که در این امر خدا پسندانه شرکت کرده اند می توانند از تخفیف های ویژه برای بیمه های ثالث و بدنه استفاده نمایند و همچنین سایر عموم مردم از تخفیف ویژه 70 درصد برای بیمه بدنه و 2.5 درصد برای ثالث می توانند استفاده نمایند.

دقت داشته باشید که در صورتی که بیمه نامه شما دارای تخفیف باشد می توانید آن را بدون هیچ مشکلی به بیمه دی منتقل کنید و بیمه نامه خود را با تخفیف انجام دهید. (با انتقال بیمه نامه ثالث خود از شرکت های دیگر به شرکت بیمه دی تخفیف های شما از بین نخواهد رفت پس نگران این موضوع نباشید)

3.4/5 - (14 امتیاز)

مطلب پیشنهادی

bime day

نمایندگی بیمه دی در حصارک کرج

ساکنان حصارک کرج جهت مشاهده نمایندگی های بیمه دی در نزدیکی حصارک یا در داخل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *