نقشه و آدرس + نمایندگی بیمه دی کرج + بیمه تکمیلی انفرادی

بیمه گذاران عزیز بیمه دی جهت مشاهده نقشه نمایندگی بیمه دی در استان البرز و کرج کافیست از طریق واتساپ بیمه شماره 09129748266 پیغام ارسال کنید تا لوکیشن دفتر برای شما ارسال گردد و همچنین جهت مشاوره صدور انواع بیمه نامه با این شماره تماس بگیرید مژده به هموطان عزیزمان بیمه دی یکی از بزرگترین شرکت های بیمه ای با توانگری مالی یک محصول پرفروش و پر کاربرد که نیاز همه هموطان عزیزمان از سراسر کشور و استان البرز می باشد ارائه می دهد نام این محصول محبوب بیمه تکمیلی انفرادی می باشد شما عزیزان می توانید به صورت انفرادی یا خانوادگی تحت پوشش این بیمه نامه قرار بگیرید و هزینه های درمانی خود را جبران کنید با توجه به هزینه های سنگین درمانی شما عزیزان می توانید با طرح های متنوع این بیمه نامه خود و عزیزان را در قبال هزینه های درمان بیمه کنید.

لوگو شرکت بیمه دی

بیمه بدنه انواع خودرو ها در این واحد صدور به صورت تخفیف بسیار ویژه 70 درصد صادر می گردد و همچنین می توانید بیمه شخص ثالث خود را به صورت نقد واقساط صادر نمایید و تخفیف ها و طرح های متنوعی برای بیمه های آتش سوزی و حوادث انفرادی و مسئولیت و مهندسی و …. وجود دارد.

همچنین بیمه زنان خانه دار با حقوق مادام العمر در این واحد قابل صدور می باشد / با پرداخت 10 الی 15 سال حق بیمه بازنشسته شده و حقوق دریافت کنید

4/5 - (8 امتیاز)

مطلب پیشنهادی

bime day

نمایندگی بیمه دی در حصارک کرج

ساکنان حصارک کرج جهت مشاهده نمایندگی های بیمه دی در نزدیکی حصارک یا در داخل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *