مشکل به روزرسانی افزونه Google XML Sitemaps (بهم ریختن تنظیمات)

اگر شما عزیزان هم به دلیل بروزرسانی افزونه سایت مپ تان به مشکل خورده اید ادامه این پست را مطالعه نمایید امیدواریم از طریق این پست و نظرات شما عزیزان بتونیم راه حل مناسبی برای مشکل به وجود آمده پیدا کنیم شاید هم این مشکل باگ بوده و سریعا برطرف شود.

افزونه Google XML Sitemaps یکی از افزونه های محبوب برای ساخت سایت مپ برای وبمستران می باشد به طوری که این افزونه توانسته است رکورد بیش از 2 میلیون نصب فعال را بزند ولی در ماه های اخیر به دلایل مختلف از مخزن وردپرس حذف شده و دیگر بروز رسانی نشده است اکثر وبمستران به دلایل علاقه به این افزونه و کاربرد خوب آن هنوز از این افزونه استفاده می کنند.

در تاریخ 1401/03/05 یک بروز رسانی برای این افزونه در مخزن وردپرس ثبت شده است این به این معنی می باشد که این افزونه دوباره به مخزن وردپرس بازگشته است و این می تواند خبری خوبی برای طراحان سایت باشد ولی زمانی که شما بر روی گزینه بروزرسانی این افزونه کلیک می کنید خطای زیر را مشاهده می کنید

Your site is currently blocking search engines! Visit the Reading Settings to change this.

خطای سایت مپ

معنی خطای بالا این است که سایت شما موتورهای جستجوگر را بلاک می کند و جهت رفع این مشکل از گزینه خواندن در تنظیمات وردپرس را معرفی می کند با بررسی های ما این مشکل وجود ندارد و ما اصلا تیک این گزینه را فعال نکرده ایم و تمام موتورهای جستجوگر نیز می توانند بدون مشکل سایت ما را بررسی کرده و مطالب آن را ایندکس کنند.

تنظیمات خواندن وردپرس

طبق بررسی های انجام شده زمانی که شما روی گزینه بروزرسانی در این افزونه کلیک می کنید کل تنظیمات قبلی بهم ریخته و حتی تنظیمات بخش Post Priority نیز از بین می رود و تیک آن نیز برداشته می شود و زمانی که شما می خواهید تنظیمات این بخش را انجام دهید و یکی از موارد زیر را انتخاب کنید خطا داده و تنظیمات ذخیره نمی شود.

POST PRIORITY

تا الان این افزونه بدون باگ بوده و هیچ مشکلی برای وبمستران نداشته است اما با وجود این بروزرسانی ناقص و باگ ها موجود مشکلات فراوانی را برای وبمستران به وجود خواهد آورد و شاید هم در بروزرسانی بعدی مشکلات این افزونه محبوب حل شود پس در صورتی که خطای بالا را مبنی بر بلاک کردن موتورهای جستجو دریافت کرده اید نگران نباشید زیرا این مورد یک باگ از طرف این افزونه می باشد و به احتمال زیاد به زودی حل شود.

البته که پیشنهاد ما این است که اگر می توانید به نسخه قبل افزونه برگردید و فعلا از گزینه بروزرسانی استفاده نکنید تا باگ های این نسخه برطرف گردد. ما در چند سایت خود از این بروزسانی استفاده کرده و همین خطا را دریافت کردیم اگر شما این خطا را دریافت نکرده اید از طریق نظرات اعلام کنید تا برای حل مشکل راهی پیدا کنیم.

با وجود افزونه های فراوان برای ساخت سایت مپ افزونه Google XML Sitemaps از محبوب ترین های این کار می باشد و عده زیادی آن را نصب کرده و از آن استفاده می کنند. خواهشمندیم اگر نظری در این مورد دارید و یا برای حل مشکلات این افزونه راه حلی دارید از طریق نظرات همین پست دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بتوانند از نظرات خوب شما استفاده کنند.

4.8/5 - (9 امتیاز)

3 دیدگاه

  1. سلام تشکر مشکل من حل شد

  2. سلام خسته نباشید من مشکلم حل نشده راه حل دیگری ندارید؟

  3. سلام خسته نباشید می تونید مشکل من رو حل کنید؟ هزینه اش هرچی باشه می دم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *